Kantoor/administratieruimte
Tot voor kort bevond onze kantine zich op de begane grond, in wat we nu alleen het kantoor noemen. Hier werden ook de vergaderingen gehouden, deden we er het telefonische spreekuur, werden er kleine lezingen gehouden, onderhielden we de administratie en zochten we dingen op in het geval van bijzondere patiënten. In de loop van de jaren begon dit toch wel steeds krapper te worden. Het werd ook steeds meer een strijd onderling om een computer te bemachtigen.
Inmiddels is het team te groot geworden om nog met z’n allen beneden te kunnen zitten. Soms moest een deel van ons team op de gang eten, omdat het kantoor bezet was.
Verder was het lastig concentreren op de telefoon of administratieve werkzaamheden, wanneer er anderen zaten te eten. Tenslotte was ook het volgen van nascholing eigenlijk geen doen meer in deze, te kleine, ruimte.

We hebben gekozen voor een rigoureuze oplossing. Een oplossing waarbij er voldoende ruimte is voor het hele team om te eten, ook al zit het oude kantoor vol, en om lezingen te volgen. We hebben een nieuwe kantine en vergaderruimte gerealiseerd op de (ruime) bovenverdieping van het pand.
Het telefonisch spreekuur kunnen we hierdoor rustig blijven doen in het “oude kantoor” beneden, zonder dat we concentratieproblemen hebben door anderen in dezelfde ruimte.

Tevens hebben we deze ruimte nu ook meer ingericht om rustig diergeneeskundige zaken te kunnen uitzoeken en te documenteren. Kortom het geeft meer rust en meer geconcentreerde dierenartsen en assistentes.
Het kantoor beneden is uitgebreid met een extra werkplek, zodat er nu vier mensen tegelijk kunnen werken. Daarnaast is er boven een 2e kantoor gerealiseerd, om zo nog meer administratieve plekken te hebben en elkaar minder in de weg te zitten.
